Porträtt av Magnus Ring. Foto: Emma Lord.

Magnus Ring

Porträtt av Magnus Ring. Foto: Emma Lord.

Student Centred Learning in a Flexible Blended Mode Environment

• Lars Harrysson
  • Ingrid Jönsson
  • Åsa Lundqvist
  • Jan Magnusson
  • Kjell Nilsson
  • Magnus Ring
  • Johan Sandberg

Summary, in English

The Faculty of Sciences at Lund University has developed online courses to enhance physical as well as virtual exchange and promote joint delivery of courses among partner universities. The purpose is to increase the flexibility of studies within joint programmes. As part of the development of a blended mode course we have included an online research tool, “Global Research Gateway”.

• Socialhögskolan

Konferensbidrag

• Sociology (excluding Social Work, Social Psychology and Social Anthropology)

• joint programmes