HBTQ-nätverk vid Lunds universitet

Nätverk öppna för Sociologens studenter och anställda

HBTQ-nätverk för studenter

HBTQ-gruppen för studenter vid Lunds universitet finns inom projektet P6 (Projekt sex) och finns fysiskt på 4:e våningen i AF-borgen i Lund.

Webbplatsen för Projekt sex (P6).

Webbsidan för hbtq-studenterna inom P6

Facebooksidan för Projekt sex (P6).

HBTQ-nätverk för anställda

HBTQ-LU är hbtq-nätverket för anställda vid Lunds universitet. Nätverket samlar forskare, lärare, doktorander och teknisk och administrativ personal inom hela universitetet. Hbtq står för homo, bi, trans* och queer, men vi begränsar oss inte till dessa kategorier.

HBTQ-nätverkets webbplats på blogg.lu.se