Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Default user image.

Fredrik Sandberg

Docent | Universitetslektor

Default user image.

Applying Habermas´theory of communicative action in an analysis of recognition of prior learning

Författare

  • Fredrik Sandberg

Redaktör

  • Mark Murphy

Avdelning/ar

  • Pedagogik

Publiceringsår

2022

Språk

Engelska

Sidor

127-141

Publikation/Tidskrift/Serie

Social theory and education research : Understanding Foucault, Habermas, Bourdieu and Derrida

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Routledge

Ämne

  • Educational Sciences

Nyckelord

  • Habermas. Social theory, Education

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 9781003156550
  • ISBN: 9780367742010